Blommor

Igår kom min man hem med blommor. Bara sådär 😊 
"För att jag älskar dej" 
Han är så fin min make. 




På lördag har vi varit gifta i 6 månader och jag funderar på hur jag kan göra dagen lite speciell. 

Jag funderade på att bjuda ut honom på middag. 
Men eftersom det inte va länge sen vi hade barnvakt till Julia så känns det sådär att lämna bort henne igen. 

Har ni några förslag på vad jag kan hitta på för att överraska honom på lördag? 
Tips mottages tacksamt 😊

Här hemma har Julia somnat om och jag försöker få tag på Neuro personalen för att rapportera huvudomfånget. 
Men de kanske inte ha öppnat än. Ska försöka efter 9 

Väntar på samtal från barnmottagningen då Julias utslag inte vill försvinna. 
Så jag vill att nån kollar på dem. 
Är det nåt som hår att behandla så är fet ju bra om det görs så snart som möjligt så Julia kan göra sin ögonoperation. 
Vi får se vad dom säger när dom ringer. 

Nu ska jag passa på att platta håret och göra mig iordning innan julis vaknar 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0