Konstig natt

Vaknade inatt runt tre. 
Av en extrem konstig känsla. 
Det kändes som att min hjärna va tokspeedad medan kroppen va extremt slö. 
Så svårt att förklara. 
Skulle gå på toa men det va sim att hjärnan hann dit innan kroppen. 
Likaså när jag skulle hämta vatten. 

Så fruktansvärt obehagligt. 
Minns att jag tänkte 
"Åh nej. En panikångestattack." 
När jag la mig igen slutade "surrandet" i skallen och jag kunde somna om utan problem. 

Sjukt läskigt va det iallafall. 

Idag mår jag lite bättre även om jag fortfarande känner mig sänkt. 
Så jag ska jobba i helgen. 
Jag borde kanske va hemma. 
Men ärligt talat har jag inte råd med det. 

Så jag jobbar och hoppas på det bästa helt enkelt. 

Ska ringa min pappa idag. 
Tydligen är han i ganska dåligt skick och jag ska försöka övertala honom att söka läkare. 

Har stressat hela morgonen här hemma. 
Vi ska till habiliteringen idag för å träffa andra barn och sjukgymnast och specialpedagog. 

Jag har en massa saker att göra idag och om jag bara tar det lugnt så hinner jag nog med allt 😊 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0