Långvecka

Långveckan  på jobbet är igång och vi har bytt område. 
Vilken skillnad!! 

Har kunnat sova 5 timmar iallafall. 
Är uppe och vaken och ska passa på att ta en lååååång dusch. 
Julia är hos mormor och Jimmy hämtar henne när han slutar jobbet. 

Det betyder en hel massa egentid. 
Ska nog försöka sova nån timme till om en stund 😊

Igår va vi hos farmor som hade varit i Ullared. 
Julia fick en hel påse med kläder. 
Både sommarkläder och växa kläder. 

Bästa va regnkläderna. 
Eftersom jag tydligen tror att min unge är en bebis fortfarande har jag svårt att ta in att hon faktiskt behöver regnkläder. 
Å hon va så fin i dom. 
Lilla lilla ungen. 



Nya vagnen kom igår och jag är nog ganska nöjd. 
Har inte kört den ute än men mamma säger att den är bra att köra. 
Inget slår ju dock brio smile 😊
Bästa vagnen. 

Men den nya är väldigt smidig och lätt att fälla ihop. Den uppfyller sitt syfte. 
Julia verkar trivas i den och då är jag nöjd. 


Imorgon är det läkarbesök. 
För mig den här gången. 

Torsdag är det teater. Antons klass ska framföra Romeo och Julia på oktoberteatern. 

Fredag är det narkosbedömning för Julia och sen jobbar jag i helgen. 

Full fart hela veckan alltså. 

Älskar att solen är framme och jag hoppas den är här för att stanna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0