Ny op tid

Julia har fått en ny op tid. 
7/6 är det dags. 
3/6 ska vi upp för en narkosbedömning. 

Först när de ringde da de att narkosbedömningen skulle bli 30/5 och op 31/5 och vi började planera med jobb och vabb. 

Men så ringde de igen och ändrade dagen och när själva operationen är så är jag långledig igen. 
Då är ju jag hemma med Julia och det känns skönt. 

Pratade med Maud igår och pappa är tydligen rätt dålig. 
Ringde pappa som sa att han faktiskt inte alls mår så bra. 
Han skulle ringa vc idag. 
Och när min pappa ringer vc då är det illa. 

Hade ju helst velat att han åkte in akut redan igår. Men han vägrade. 
Det är vid såna här tillfällen jag önskar att jag bodde närmre. 
Då hade jag tvingat gubben att åka in. Och hade suttit med honom där på akuten. 
Nu bor jag 40 mil ifrån. 
Ska ringa honom om en stund för å se om han ringt idag. 

Har en del andra samtal art ringa idag. 
Syncentralen bl.a. För att tala om vilken förskola Julia ska gå på. 
Och ändra tiden för vaccination då det är samma dag som operationen. 

En promenad blir det idag oxå. 
Lite svalare idag vilket är rätt skönt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0