Ny vagn

Efter ett par dagars velande beställde jag äntligen en ny vagn till Julia. 
Har ingen aning om den är bra då jag inte kunnat hitta några egentliga rescensioner på nätet. 
Ställde frågan i min bf grupp på Facebook och de svaren jag fick dr va att den va helt ok. 
Så jag litar på det 😊 


Tanken är att ha den här i bilen och sen till och från dagis när det blir dags. 
( jag jan fortfarande inte förstå att lilla julis ska börja på dagis 😱) 

Har sovit i 3.5 timme efter nattjobb och taggar nu för en shoppingdag med Alva. 

Vi behöver uppdatera sommargsrderoben 
(Alla tjejer i familjen) och eftersom jag fick en väldigt bra lön den här månaden så tänkte jag att vi passar på att göra  av med pengar 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0