Tisdag

Åhhhh vilket fantastiskt väder. Jag och Julia har varit i lekparken en stund och gungat och lekt i sandlådan. 
Julia ville hemskt gärna smaka på sanden. 

När vi kom hem åt vi mellis och sen fick Julia sova en stund. 
Har precis kånkat ner två Ikea påsar med tvätt (plus en unge) och det är fortfarande en påse kvar. 
Tycker att det hade varit piffigt om man hade kunnat ta gossen hela vägen ner till tvättstugan. Men nej. Då ska man gå en trappa. 
Aja. 
Det gick ju. Men fan så tungt. 
Å sen ska skiten upp oxå. 

Hann med att dammsuga oxå innan vi gick ut. 
Nu är hemmet rent. Sängarna är nybäddade och jag längtar redan efter att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig. 




Imorgon fyller min älskade make år. 
Anton och Alva kommer och farmor och farfar. 
Vi ska fika lite och sen på lördag ska vi fira ordentligt med god mat och vin (Julia ska sova hos mormor) 

När Jimmy kommer hem i em ska jag och mamma åka till skopunkten och Ica maxi. 
Ska handla lite inför helgen och mamma ville köpa nya vårskor. 

Ska gå ner i tvättstugan alldeles strax. Fasar för att ta med den tuuuuunga påsen ner 😊 men allt går om man bara ger sej fan på det 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0