Va är det för fel?

Redan i fredagskväll började jag känna av halsen. Ni vet när det blir sådär ömt sim att man är påväg att bli sjuk. 
I lördags kände jag mej febrig men bet ihop då vi hade gäster. Söndagen va helt ok. Halsen kändes bättre och feberkänslan va nästan borta. 
Tills i går morse. 

Känner mig totalt däckad. 
Hela kroppen gör ont och min hud är sådär feberöm. 
Trots det har jag ingen feber. 

Va tvungen att sjukskriva mej från jobbet (jag avskyr att behöva göra det) för jag jan helt ärligt inte röra mej utan att det gör ont. 

Är toksnorig och hostar litegrann. 
Men annars inga "symptom" 

Jag som är lite av en hypokondriker ( är livrädd för livshotande sjukdomar) blir ju såklart nervös. 
Jag är sällan sjuk. 
Så jag undrar om det helt enkelt är en vanlig förkylning jag har drabbats av?! 

Jag har ju såklart varit förkyld förr. Men aldrig mått såhär. 

Nåväl. 

Jag ska försöka vila (så gott det går med en vild 1 åring hemma) och hoppas på att jag känner mig piggare till helgen så jag kan jobba igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0