Fredag

Fredag igen och Jobbhelg.
Gårdagens besök på BVC gick jättebra.
Julia är ikapp sina jämnåriga i språk och förståelse. Men ligger efter i motoriken (det vet vi ju redan varför hon gör)

Vårdplaneringen på habiliteringen gick oxå bra. Alla de mål som vi satt upp förra gången kunde Vi göra en "check" på 😊
Det nya målet är att Julia ska kunna hå självständigt.
Frågade efter ett gåhjälpmedel att ha ute på förskolan.
Sjukgymnasten nämnde rollator men vi kom överens om att vänta lite med det.
Förskolan kan ev köpa in gåvagnar för utomhusbruk.

Shoppade lite höstkläder till lilla fröken igår och hämtade ut overall och kläder jag beställt.
Overallen är såååå fin.
Mössan va kanske en aning stor men en mindre hade nog varit på gränsen.
Får se sen när det blir såpass kallt om hon kan ha den eller om jag måste köpa en ny

Nu ska jag plocka undan lite här hemma och sen vila (läs försöka vila) medan Julia är på förskolan.

Nästa vecka är det fullt upp med sjukgymnastik, syncentralen och extrajobb.
Blir trött bara jag tänker på det 😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0