Golden hits och hotellövernattning

Jag och min kära make firar snart ett år som gifta.
Vi har bokat en lite lyxigare svit på ett hotell i Stockholm dagen till ära.
Igår bokade vi även biljetter till golden hits 80 tals show med trerätters.
Det ska bli sååååå roligt.


Sista natten för den här veckan.
Jimmy ska ut och jaga mån och tisdag.
Jag och Julia ska på bassängträning imorrn (ser inte fram emot att få sova 3 timmar bara efter jobbet, men vad gör man inte för sitt barn liksom?) och på tisdag ska vi till Stockholm, till syncentralen.
Kusin och syssling gör oss sällskap så vi tänkte passa på att äta lunch och strosa lite i affärer när vi ändå är i stora staden 😊

Extra jobb onsd och Tors och Ikea på lördag (vi fick skjuta upp vårat besök då lilla Leon blev sjuk)

Jag ska kolla på en byrå till hallen och ett sånt där leksakskök till julis.

Fullt upp hela veckan. Finns ju ingen risk att man har långtråkigt iallafall 😅
Julia har somnat för natten så jag ska göra mej iordning för jobb.
Är rätt så utvilad då jag fått sova 8-15.30 idag. Vaknat en gång bara men somnade om lika snabbt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0