Ikea

Igår va jag och Therese på Ikea.
Jag va "tvungen" att köpa en ny byrå till hallen. Den jag hade innan har jag haft i över 10 år och den har mer eller mindre gjort sitt (redan för flera år sen egentligen men det har inte blivit av att jag köpt nån ny)
Som vanligt när man är på Ikea kommer man inte hem med bara EN sak.

Julia fick ett leksakskök, hyllor till sina böcker och lite annat smått och gott.

En ny byrå blev det men den ska vi skruva ihop idag. Det blev så sent igår och Ikeas möbler tar som ni vet en hel evighet att få ihop 😂

Eftersom det verkar som att vi aldrig får flytta till större så gör jag det bästa av situationen här hemma. (Det är trångt och jag får paykbryt emellanåt, men det får gå helt enkelt)

Julia har fått en egen liten hörna med sina saker.
Det betydde att jag fick slänga en del saker som fanns i vårat sovrum, men hennes lilla hörna är så fin och jag är mycket nöjd.

Idag ska vi åka och leka med Leon och Therese och sen träffa mormor 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0