Jag tror ta mej tusan det går vägen den här gången

15 timmar sen sista gången jag sprayade nässpray (18 timmar som mest, nästan ett dygn utan)
Än sålänge kan jag andas hyfsat normalt med båda (!) näsborrarna.

Jag är så förbaskat glad. Och stolt över mig själv.
Jag ska se om jag klarar ett dygn.
(Sista gången jag sprayade va 20.00 igår kväll)
Jag ska jobba inatt och då blir det en prövning. Skitjobbigt när man bara kan andas "lite sådär" och så ska man jobba hela natten.
Men jag är nöjd om jag klarar mig utan att spraya fram tills jag börjar jobba.

Det kanske låter som ett världsligt problem att vara beroende av nässpray och jag kanske tjatar om mina timmar utan.
Men ni anar inte vilken lättnad det är att kanske äntligen få slippa det här.

I över två år har jag sprejat.
Var 3-4 timme dygnet runt i 2 år.
Ni kan ju tänka er sömnbristen.


Nåväl. Nog om detta. När jag är fri från detta ska jag uppdatera er 😊

Igår va vi på skopunkten.
Vi skulle ju egentligen fått ortopediska skor till Julia (eller få va väl överdrivet. 500 spänn kostar såna skor för barn)
Men ortopedmänniskan tyckte Julia va för liten. Eller han sa att vill vi ha skor så fixar han det, men att hon gott kan vänta tills hon är 3 år ca.
Sagt och gjort. Vi fick istället inlägg att ha i skorna. Som ska stabilisera lite.
(De kostar ingenting)
Så då va ju lilla fröken tvungen att ha nya skor.

Jag hittade två par. Kunde inte bestämma mig så det fick bli båda.

Passade även på att beställa vinterkläder.

Så nu är vi redo för vintern 😊
Eller ja. Julia är det iallafall 😊

Idag börjar långveckan på jobbet.
Och jag har redan 2 inbokade extrapass den här månaden. Hoppas såklart på fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0