Måndag

Vi hoppar över bassängträningen idag eftersom Julias näsa fortfarande rinner och hon hostar. Det är svinkallt i det där omklädningsrummet och både jag och Julia hackar tänder varenda gång.
Så idag ska vi va hemma bara. Kanske gå ut och leka i lekparken en stund.
Jag har återigen börjat rensa klädkammaren.
Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt därinne. Eller hur mycket jag än slänger så är det fullt ett par veckor senare 😅

Jag har iallafall gjort ett försök till att få lite mer ordning. Och nästa gång mamma vill ha Julia över natten ska vi ta tag i den där klädkammaren på riktigt

Imorrn kör jag ett extrapass på jobbet för att sen jobba ordinarie dagar ons och Tors. Ledig helg den här veckan. Jimmy ska ev iväg på lördag kväll. Eller ut å jaga.
Jag lär väl hitta nåt annat att rensa så jag är nog inte sysslolös 😂
Igår rensade jag ur byrån i hallen och badrummet. Och mitt sängbord. Fantastiskt hur mycket man hinner med när barnet sover.

Idag är det städdag här hemma (eftersom det är måndag) så jag ska sätta på lite mer kaffe och sätta igång innan Julia vaknar.

Har inte hört nåt om byte av lägenhet än.
Ska kontakta honom i veckan och fråga.
Så länge får jag försöka göra det bästa av situationen här hemma.
Och försöka gilla läget helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0