Men heja mig!

Uppdatering bli av med nässprayberoende:

Jag måste nog säga att jag har lyckats bäst den här gången (av alla hundra gånger jag har försökt)

I vanliga fall brukar jag spreja var 3-4 timme. Dygnet runt.
Sen jag började avvänjningen har jag lyckats stå ut upp till 8 timmar emellan.
Stor applåd till mig.

OCH!
Inatt har jag gjort nåt slags genombrott.
Sprejade igår innan jag åkte till Therese runt 10 tiden.
Nästa spray ca 17.
Och det va allt.
Sov HELA natten utan att spreja (eller ens vakna)
Så nytt rekord är 13 (!!!!!!) timmar utan sprej (nu har det gått 14, vaknade för en timme sen)
Ena näsborren är helt igentäppt, men jag kan andas helt ok genom den andra.
Så jag ska försöka stå ut lite till.

Tänk om jag kan få bli av med den här skiten!?!?
Vilken lycka!!!!

Fortsättning följer 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0