Inskolningen är klar

Så va Julias inskolning klar och det har gått jättebra.
Idag är Julia ledig men ska lämnas 6.30 imorrn eftersom jag jobbar en extranatt inatt. Det är hennes första riktiga dag och jag hoppas lämningen går bra trots att det är tidigt.

Idag ska vi ner på stan med farmor.
Jag ska kolla höstjacka till mej. Och kolla hos nån frisör vad jag ska använda för färgbomb i håret nu när det är färgat. Är jättenöjd med färgen men så kommer min lata sida fram och jag ångrar mig lite. Det är sånt jobb med att underhålla rött hår.
Men å andra sidan kan det vara bra att jag "måste".
Har på sista tiden inte alls tagit hand om mej själv.
Va jätteduktig ett tag och promenerade varje dag. Men det va inte särskilt roligt. Kände mej mer eller mindre tvungen att promenera.
Och då blir det liksom inte roligt. Jag stressade som en galning för att hinna med den där promenaden.

Och all denna skräpmat. Inte alls bra för hälsan.

Så nu ska jag tänka om. Promenera när jag känner för det och lägga om kosten lite.
Det kanske får mig lite piggare oxå 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0