Långvecka

Det är dags för långvecka igen och Julia ska för första gången gå lång dag på förskolan imorgon. 6.30-16
Hon är fortfarande lite snorig men Har hon ingen feber får hon gå idag. Hon har varit pigg hela helgen. Förutom snoret.

På torsdag ska Jimmy åka till Tyskland med jobbet. Och eftersom jag jobbar i helgen ska Julia sova hos mormor. Jag kommer åka dit på lördag när jag har vaknat så jag iallafall får träffa henne några timmar.

Nästa vecka börjar Julias bassängträning och vi ska åka till Huddinge och träffa Julias Neuro läkare. Efter det åker vi till Kalmar. Jag är lite nervös över att åka så långt med Julia själv. Men vi flyttar fram barnstolen och det finns massa ställen att stanna på vägen om vi skulle behöva det.
Jag ser fram emot att åka ner. Det va alldeles för längre sen sist.

Nu ska vi göra oss iordning för förskolan och medan Julia är där ska jag försöka sova lite innan jobbnatt 😊


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att vi ses då! Kram / Anita 😘

Svar: Det ska vi se till att göra ❤️😘
nennie1.blogg.se

2016-09-18 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0