Onsdag

Igår åt Julia ordentligt med middag för första gången på flera dagar. Vilket betyder att hon är mycket piggare.
Hon sov dessutom hela natten utan att vakna en enda gång. Sov till 7.20 imorse. Då kan man ju tro att den här morsan är pigg och utvilad. Men nej. Jag har sprungit på toa som en jäkla galning hela natten. Men men.
Sova får jag göra en annan dag.
För idag är det dags för ett besök på aktiv ortopedteknik för att fixa skor till Julia.
Sen har jag tydligen lovat familjen att laga biff stroganoff till middag.
Har jag nån gång sagt att jag verkligen inte tycker om att laga mat?

Förut har Jimmy alltid lagat maten när han kommer hem från jobbet.
Men jag tycker så synd om honom som får stressa som en dåre för att komma hem å så blir middagen så sen.

Så jag är en duktig fru och fixar maten fast jag tycker det är sååååååå tråkigt.

Jobb inatt och imorgon är det möte med förskolan. Informationsmöte för nya föräldrar. Alva är en gullunge och passar sin syster en halvtimme innan Jimmy kommer hem.
Sen är det helg och den har helgen har jag längtat efter sen i början på året.

Min kusin flyttar hem!!!!!

Låt dagarna gå fort nu så hon snart är gemma ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0