Idag känns det bättre

Jag pratade med personalen på förskolan igår och jag har missuppfattat vad de menade. 

De tycker inte alls att det är jobbigt att ha Julia där, utan de tänker på Julias bästa. 

Vi ska ha ett möte den 20/4 för att prata mer. 

Det känns bättre nu när jag har pratat med dom. Hur vi ska göra får vi diskutera mer på mötet. 

Jag vet ju om Julias problematik och har från början vetat att hon behöver mer stöd och hjälp än andra barn. 
Men jag trodde att det skulle räcka med en resurs. 
Nu kanske vi får tänka om. 

Det tog nog mer på mig än vad jag trodde. 
Självklart vill vi Julias bästa. 

Jag är extremt känslig när det gäller mitt barn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0