Jobba jobba jobba

Igår jobbade jag ett extrapass på jobbet. Inatt ska jag jobba extra och på måndag. 


En av mina kollegor vill byta påskdagen mot midsommarafton och det gör jag gärna. 

April kommer alltså bestå mest av jobb. 
Och det gör absolut ingenting. 
Jag tycker om att jobba och mår bra av det. 

Dessutom har jag ett nytt sparprojekt. 
När jag va hos tandläkaren igår pratade vi om att fixa till mina tänder. 
Jag har en del missfärgningar och det kommer bli rätt dyrt att fixa det. Jag behöver oxå en bettskena då jag antagligen gnisslar tänder när jag sover. Det kommer bli dyrt. 
Så jag tänker att jag jobbar som en galning för att kunna fixa allt sånt. 

Vi har ännu inte hört nåt om lägenheten vi tittade på. Men nån gång kommer vi ju flytta och ev behöva betala dubbla hyror. Det kostar oxå. 

Så jag jagar extrapass som en galning 😂😂

Jobbar inatt som sagt och sen är det ledig helg. 
Jag och Jimmy ska på datenight och lilla fröken ska sova hos mormor (Julia älskar att vara med mormor) 

På söndag ska vi kolla på en lägenhet till och sen är veckan liksom slut 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0