Nu kör vi!

Började morgonen efter nattens arbete med att dricka 2 dl vatten med glaubersalt. Skit. Äckligt. 

Men man ska tydligen laxera innan en fasta sänder va ju bara att hälla i sej det dör och gå å lägga sig. 

Vaknade vid 12 och drack 1.5 dl äppeljuice och en kopp te. 

Nu sitter jag här och väntar in effekten av glaubersaltet och ska snart dricka 1.5 dl grönsaksjuice. 

Asssssssåååå. Jag är redan hungrig 😂😂😂 hur jag ska klara mig utan mat i 3 dagar är en gåta 😂😂😂 

Men jag är ledig och kan ta det lugnt. Ska jobba fredag natt men är i ett lugnt område så det ska nog gå bra. 

Spännande spännande. 

Nu ska jag skriva in min extratid och sen plocka undan lite. 
Sen hämta lilla fröken på förskolan och sova tidigt ikväll. Imorrn är det Möre med förskolan och jag ska skjutsa min mamma som ska till veterinären med sina djur 😊😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0