Magkatarr

Alltså helt seriöst! 

Vaknade och hade ont i magen idag igen. 
Illamående och den där envisa smärtan i övre delen av magen. 
Men. 
Den här gången hjälpte det med alvedon och Ipren. 
Och den värsta smärtan börjar klinga av. 

Jag hade tänkt att städa lite snabbt innan jag ska hämta Julia, men jag struntar nog i det. 
Jävla magkatarr! 

Idag ska vi äta rester, vilket betyder att jag kan chilla hela eftermiddagen 😊
Ska bara slänga ihop en sallad och hämta Julia. 

Första dagen igår på min sockerfria månad. 
Gick strålande. 
Jag promenerade även till jobbet, och hem (trots att samer erbjöd mig skjuts hem) 
Även om den lilla promenaden inte gör så mycket så är det bättre än inget och eftersom det är långvecka är det den enda motionen jag hinner med 😊 

Ska dricka en kopp kaffe och fortsätta chilla innan jag ska hämta lilla fröken å förskolan 😊😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0