Saker man passar på att göra när barnet är på förskolan

Dammsuger (går betydligt lättare utan en liten fröken)

Skurar golven (utan att få vatten över hela golvet när Julia välter hinken) 
Färgar hår (behöver inte ens kommentera varför) 
Duschar (kommmentarer överflödiga även där 😅) 

Passar även på att dricka kaffe i solen på balkongen och lyssnar på musik på hög volym. 

Jag älskar att umgås med min dotter (igår fick hon va hemma för att jag knappt sett henne på hela helgen då jag jobbat) men i bland är det skönt och betydligt lättare att göra saker när jag är ensam (som en så enkel sak som att duscha tex) 

Så nu ska jag göra allt det jag precis skrivit 😊 


Min fantastiskt vackra unge 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0