Fredag

Fredag och ledig helg. 

Tog ett extrapass igår och har bara sovit 4 timmar idag. 
Men är inte speciellt trött för det. 

Har precis skickar iväg lilla fröken på kalas med mormor. Så nu ska jag passa på att ta ett bad, raka benen och göra inpackning i håret. 
Ni vet sånt där som kan vara lite besvärligt att få till med en tvååring hemma 😊

Jag har  städat, tvättat, vikt tvätt, lagat mat, diskat och badat barnet så nu är jag värd lite jennytid. 

Jimmy är ute med kompisar ikväll. 
Visst är det väl lite märkligt ändå att när jag vill hitta på nåt så inkluderar jag alltid Jimmy i mina planer. Fixar barnvakt och grejar och fixar. 
När Jimmy vill hitta på nåt då gör han det. Med sina kompisar. 
Man kan ju nästan tro att han inte vill umgås med sin fru 😉

Nåväl. 
Vad är väl en bal på slottet? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0