I väntan på TB

Vi fick ett samtal från TB att vi skulle lämna inkomstuppgifter. Det verkade som att ett kontrakt väntade runt hörnet och jag började såklart möblera lägenheten i huvudet (det har jag visserligen gjort sen vi var och kollade på den) och titta efter balkongmöbler till våran nya balkong. 


Men än så länge tiger TB som muren. Och vi bara väntar. Flytta? Eller inte flytta? 
Om alla håller tummarna får vi förhoppningsvis ett besked snart 😊 

Har jobbat måndag och tisdag och har nu två dagars ledighet att se fram emot innan det är dags för jobbhelg. 
Imorgon ska jag, Julia och lilla mamma/mormor åka och köpa nya skor till lilla fröken. 
Julia har fått vara hos mormor idag då hon vaknade med lite feber. Inte mycket (38.1) men tillräckligt för att vara hemma från förskolan. 
Jag är så glad att vi har mormor. 

Nu är det dags för lite kaffe och börja förbereda middagen. 
😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0