Idag fyller min älskade dotter 2 år

Idag (kl 14.11) för två år sen föddes det vackraste barn jag någonsin sett. Det vackraste, men oxå det mest envisa, starkaste lilla barn. Ett barn som redan från början fick kämpa för sitt liv. Som kämpade och vann. Min dotter. 

I två år har vi känt varandra. De bästa två åren i mitt liv. 


Igår hade vi kalas. Julia va sådär galet söt i kjol som hon fått av farmor och farfar. 

Hon fick fina presenter, vi sjöng och åt tårta. Hela mattan va full av strössel när kalaset va slut. Precis som det ska vara när man fyller två år. 

Kalaset va helt klart lyckat. Men jag är ändå besviken. 

Varken Alva eller Anton kom. Trots att de visste att det va kalas och Jimmy skrev sms och påminde dom. De hörde inte ens av sej. 
Inte heller John kom. Eller hörde av sej. 

Jag tycker att det är så tråkigt att man bara struntar i ett barns kalas. Sin lillasyster. Sitt kusinbarn. 
Jag är glad att Julia faktiskt inte förstår riktigt än. Hon hade blivit jätteledsen om hon fattat att de struntade i henne. 

Nåväl. Ett stort tack till de som faktiskt kom. Tack för att ni ville fira min underbara dotters födelsedag med oss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0