Lägenhetsvisning nr 2

Jag har lämnat barnet på förskolan, promenerat 6 km och ska snart gå och titta på en lägenhet. Den här lägenheten vill jag ha!! (Trots att jag inte sett den än) 

Men den är såååå dyr. 
Men den är så nära och Julia skulle få ett eget rum. 
Vi ska iallafall kolla. Det är säkert många som vill ha den här och jag tror vi har plats 14 i kön. Eller om det va 10. 

Efter visningen ska jag hem och greja lite för att sen hämta Julia på förskolan. Och gång fika hos farmor. De åker till Thailand imorrn å vi måste ju ses innan de åker 😊 

Jag är så vansinnigt trött (Julia vaknade kl 05) och när Jimmy kommer hem och middagen är avklarad ska jag fasiken sova lite. Jobb inatt och jag måste sova innan. 

Nu ska jag gå. Håll tummarna för att just detta är vårat drömboende 😊😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0