Lägenhetsvisning

Från att ha varit ganska tyst på lägenhetsfronten har vi under de närmsta tre veckorna tre visningar att gå på. 

Och för en gångs skull har vi inte plats 20 nånting. 

Man kan ju tycka att nån av lägenheterna kunde få bli vår. 
Första visningen är på fredag kl 10 (jättedum tid. Jag har dessutom jobbat natten innan så det blir inget sova för mej då) 
Så håll tummarna för att det är våran tur nu att få flytta till större. 
Jag är så sugen på att rensa, rensa,rensa här hemma. Jag gör ju det emellanåt och även vinden har fått sej en omgång men det kommer ju nytt skit hela tiden. 
Och det bästa med att flytta är att få kasta en massa som ändå inte används. 
Börja om liksom. 

Har jobbat extra natten som va och har fått sova 6,5 timme och bara vaknat en gång. Känner mig rätt pigg. Så nu ska jag dricka kaffe och sen hämta lilla fröken. Jobb inatt igen 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0