Resultat

- 1.5 kg på nästan två veckor. 

Det är bra. Och jag är återigen under 60 kg. 
High five på den! 

Det betyder att promenader is the shit så det är ju bara att promenera vidare liksom. 

Bassängträningen igår gick alldeles utmärkt. 
"Roligt att bada mamma" sa Julia och ville helst fortsätta bada i flera timmar. 
Hon va så himla duktig och mitt mål är att hon ska kunna flyta (med puffar såklart) utan att jag håller henne. 

Annars har jag idag lämnat barn på dagis, slumrat en stund framför tv:n (jobbnatt inatt) hämtat barn på dagis, diskat, vikt tvätt, satt igång en maskin tvätt, hängt tvätt, bakat med play doh med lilla fröken och nu står maten på spisen och är förhoppningsvis klar till resten av familjen kommer hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0