-0.6 kg

Har hittills gått ner 0,6 kg. 
Bra start tycker jag. Nu är det knappast fett jag har förlorat utan säkert vätska men det känns ju ändå trevligt att det går åt rätt håll. 
Att vara utan sötsaker och chips går förvånansvärt bra. 
Däremot äter jag mer än jag egentligen behöver. 
Vad jag menar är att jag äter fast jag inte är hungrig. Mest för att det är lite mysigt att äta nåt framför tv:n 
Och för att jag är van att göra så. 
Skillnaden är att jag har bytt ut chipsen mot knäckebröd. 

Har hittills promenerat två ggr den gär veckan och kört lite träning med appen jag laddade ner för en miljon år sen 😂
Och den där jääääkla magträningen. 
Fyyyyyyy faaaaaaan vad jobbigt. 
Men det är bara att bita ihop och intala sig själv att det blir bra när jag ser resultat 😂


Idag har jag städat lite. Första gången på nästan en vecka. Det har varit sjukt svårt att låta bli, men samtidigt skönt att inte känna att jag måste. 
Idag hade jag lite tid över och inget att göra så då passade ju det bra. 

Ska plocka ihop tvätten, dricka en kopp kaffe och sen åka och hämta lilla fröken 😍 

På måndag kommer målaren och vi ska äntligen få nya tapeter i alla sovrum. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0