2018

Jobbade in det nya året. 
Vi hade en lugn natt och det va väldigt fint med alla fyrverkerier. 

1 januari idag alltså. 
Jag börjar med att ha en sockerfri månad. 
Det har blivit alldeles för mycket av det goda och jag har blivit lite fluffig på sidorna. 
Jag hade liksom slutat bry mig. 
Men med nytt år kommer en nystart. 

Jag har alldeles precis gått årets första promenad. 
Det var jobbigt men nu när jag sitter i soffan och vet att det är gjort känns det bra. 
Väldigt bra faktiskt. 

(null)


Tvättkorgen svämmar över och det skulle behövas dammsugas. 
Men jag tänker sitta här. Och bara låta det vara. 
Nån annan får ta hand Om det helt enkelt.

Imorgon är jag och Julia lediga så vi ska nog åka ner på stan en sväng och kolla om det finns nåt kul kvar på rean 😊

Jag ser väldigt mycket fram emot 2018 och det jag längtar mest efter är nästa besök hos tandläkaren 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0