Äntligen måndag

Målaren ringde sej tyvärr sjuk imorse. Men han skulle förhoppningsvis komma imorrn. Det gör inget. Det är äntligen måndag och vi kommer ju få nya tapeter den här veckan iallafall. 

Jag och Julia har varit på morgonpromenad (eller rättare sagt lunchpromenad). Jag tänkte passa på när hon ändå skulle vila middag och hon somnade rätt snabbt. 

Det blev en liten promenad på 4 km, men det är bättre än inga km. Dessutom borde promenaden räknas som dubbelt så lång eftersom jag släpade på barnvagn och en 16 kg liten fröken i en miljon uppförsbackar 😂

(null)
Veckan som har varit har jag lyckats med att inte äta chips eller godis. Väldigt bra om ni frågar mig eftersom jag typ jämt äter sånt annars. 
3 veckor kvar av min "sockerfria" månad och jag tror att jag kommer lyckas. 

Nu ska jag försöka få mitt barn att städa undan allt som hon har lyckats riva fram på en halvtimme. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0