Blääää

Idag är jag inte lika tålmodig när det gäller stöket här hemma. 
Kan bero på att solen skiner och man ser allt damm. 

Jag mår på riktigt dåligt och badrumsspegeln va så skitig  att det knappt gick att se nåt i den. Jag va bara tvungen att rengöra den. 
Jag fattar inte att ingen annan i den här familjen ser hur skitigt det är!! 
Eller de bryr sej iallafall inte. 

Idag är det en sån där dag då allt stör mig. 
Jag har inget tålamod och jag är sjukt irriterad. 

Om alla i det här hemmet kunde ta lite ansvar och hjälpas åt skulle jag kanske slippa känna mej som ett hembiträde i mitt eget hem som springer och plockar upp efter alla hela tiden. 
Jag menar seriöst, hur svårt är det tex att ställa upp sina skor på skostället!?!? 

Jag och Julia åker till Therese en sväng då jag slipper se eländet ett par timmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0