Idag börjar det

Idag ska jag påbörja min behandling hos tandläkaren. Jag är supertaggad, men samtidigt livrädd. 
En del av mig vill bara ringa och avboka tiden medan en annan del är så exalterad att jag knappt kan sitta still. 

Jag vet att det kommer göra ont, det kommer ta tid och mitt tålamod kommer prövas ett antal gånger. Men jag är så förväntansfull över resultatet. 
Jag tror att mitt självförtroende kommer få sej en rejäl skjuts och jag längtar. 

Snart är min godisfria månad slut och jag är så stolt över mig själv. 
Jag trodde nog att jag skulle tappa mer i vikt. Men det är som sagt inte det viktigaste. Min kropp mår mycket bättre och så fort jag är frisk ska jag ta tag i tränandet också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0