Måndag

Men herre vad veckorna går fort. 
Måndag igen och jag har långvecka på jobbet. Äta, sova, jobba. 
Imorgon ska jag ringa tandläkaren 😊 äntligen! 

Tapetseringen är klar och vi är nästan klara med allt som ska upp på väggarna. Jimmy har skruvat ihop den nya sängen och det blev sååå bra. 

Nästa projekt blir att måla resten av lägenheten. Men det får bli när vi har semester eller nåt. 

På torsdag har Julia en tid hos neurologen. Vi skulle fått en tid i september förra året. Men på torsdag är det alltså dags. 
24/1 har vi en tid för att få reda på resultatet av utvecklingsbedömningen och 31/1 kommer Marit från syncentralen hit för att se över belysningen hemma och för att diskutera ev hjälpmedel. 

Jag ska plocka undan lite här hemma innan vi ska göra oss iordning för att åka till förskolan. Sen ska jag försöka sova en stund inför jobbnatten. 
Jag jade tänkt göra iordning skåpet i hallen. 
Alla sängkläder och handdukar ska flyttas till lådor och så hade jag tänkt använda det skåpet till att ha ytterkläder och skor. Men jag tror jag gör det nästa vecka istället när jag är ledig. 
Måste komma ihåg mitt nyårslöfte att inte hålla på och stressa med saker i onödan 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0