Onsdag och jobb inatt

Så var det onsdag och jobb två nätter. 
Övervägde för en sekund att ta en kort promenad när jag lämnat Julia på förskolan. Men jag tror att jag åker direkt hem och försöker vila en stund istället. 
Jag brukar inte kunna sova, men jag kan slöglo på plattan en stund iallafall. 

Målaren blev klar med vårat sovrum igår och har nu börjat med Antons rum. 

Det blev så himla fint och jag skulle vilja få hela lägenheten tapetserad. 
Men jag får vara glad för det jag får. 

Jag har läst på TB hemsida att man kan få nya köksluckor sim tillval. 
Jag kanske ska diskutera detta med min man. 
Nya luckor skulle lyfta hela köket. 

Nu när vi fått nya tapeter är det dags att köpa ny säng. 
Jag har redan bestämt vilken vi ska ha. 
Ska bara få med mig Jimmy till Ikea så han kan få titta hur den ser ut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0