Söndag

Helvetes jävlar va kallt det är. Igår natt hade vi -12 när vi jobbade. Det är ju faktiskt väldigt vackert med snön och det luktar så gott på vintern. Men jag är glad att det är sista natten nu inatt (förutom en extranatt nästa vecka) och sen är det långledigt. 

Nästa veckas planer är ett läkarbesök med Julia och kalas för våran nyblivna 3 åring Leon. 

Jag saknar min kusin och mina kusinbarn så himla mycket så det ska bli roligt att hänga några timmar på söndag. Jag har köpt en present som Therese och Jonny kommer äääääälska 😉😂

Godisfri  i 21 dagar!! Det är nog rekord. Jag känner mig pigg och fräsch och vågen visar -2,3 kg. Bara av att sluta äta en massa skräp. Helt otroligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0