Trött

Jag hade  tänt att göra en massa saker idag. Men jag orkar inte. 
Efter att ha varit vaken i över ett dygn efter jobbnatten är jag fortfarande trött. Trots att jag sovit hela natten. 
Försökte mig på ett zumba pass när jag kom hem efter att jag lämnat Julia på förskolan. Men jag orkade 10 min. 
Antingen håller jag på att bli sjuk, eller så är jag bara trött helt enkelt. 
Tröttheten kan också bero på att jag har ont i min hand. Det är rätt tröttsamt att ha ont hela tiden. 

Imorgon ska vi till Huddinge med Julia igen och jag ska jobba en extra natt. Sen är det ledigt 5 dagar igen. 

Idag var det jobbigt att lämna Julia på förskolan. Hon klängde sig fast vid mig och sa hela tiden "jag måste gosa med mamma" 
Jag vet att hon har det roligt på förskolan och hon tycker om att vara där, men då när hon vägrade släppa mig ville jag bara ta med henne hem igen. Min älskade lilla unge ❤️
Imorse när hon vaknade sa jag att hon fick gå och leka själv, för jag tänkte inte gå upp mitt i natten. 
"Mamma, du måste göra välling" 

Haha Jaja. Då var det ju bara att gå upp liksom. 

Nu ska jag föna håret, hänga tvätt och försöka få tag på kusin så vi kan åka dit och leka en stund efter förskolan 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0