Imorgon är det dags.

Åhhhh som jag längtar tills imorgon. 
Sista besöket hos tandläkaren och jag är så förväntansfull samtidigt som jag är livrädd för smärtan. 
Jag får försöka tänka att det ÄR sista gången och att det kommer bli såååå fint. 

På lördag ska vi fira Jimmy. Det är nästan en månad sen han fyllde år, men jag har jobbat nästan alla helger i maj (den enda lediga helgen jag hade var för två veckor sen, men vem vill visa sig ute bland folk mer än nödvändigt när man set ut som åsnan i shrek??) 
Då ska jag även passa på att fira mina nya tänder 😂😂😂 (asså jag är så himla rolig) 

Vi har bjudit över lite folk och Jimmy har beställt smörgåstårta. Det kommer bli en trevlig tillställning (jag har köpt nya skor. Vad blir inte trevligt med nya skor liksom?) 

Sen är väl tanken att vi ska sätta oss på nån uteservering på kvällen. 
Det blir bra det 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0